Salgslederen

Salgslederen

Hver gang der startes en ny virksomhed, startes der også en ny salgsorganisation. Den rette tilgang er forskellen på succes og fiasko, men hvordan vælger man rigtigt, og hvordan undgår man alle faldgruberne?
I SALGSLEDEREN tager salgsdirektør Morten Eschen dig med på rejsen, når han opbygger salgsorganisationen i et nyt teleselskab.
Det er en praktisk introduktion, der gennemgår alt fra udregning af pris per salg, produktivitet, performance management og ledelse af nye generationer.
Det er en lettilgængelig håndbog, der kan benyttes, hvad enten du skal skabe en salgsorganisation fra bunden, skalere en salgsorganisation til at blive større eller drifte og vedligeholde en eksisterende salgsorganisation.

Om forfatteren

Morten Eschen har 15 års erfaring som salgsleder i C25-virksomheder og startups.
I sin nye bog “Salgslederen” deler han ud af sine erfaringer med at starte, udvikle og drifte salgsorganisationer.

Bogen i medierne

Kommer snart

 

FIND DEN TRYKTE BOG HER

KØB BOGEN HOS FORLAGET

KØB BOGEN HOS PLUSBOG

KØB BOGEN HOS SAXO

KØB BOGEN HOS GUCCA

KØB BOGEN HOS WILLIAM DAM

KØB BOGEN HOS TALES.DK

KØB BOGEN HOS BOG&IDE

Annoncer